-
Gdje je nestala navika odlaska kod frizera?
Vrlo dobro znamo kako se još od davnina razvija zanat frizerstva. Pripadnice ljepšeg spola oduvijek su imale naviku barem jednom tjedno odlaziti kod frizera kako bi im stručne ruke napravile frizuru po želji. Danas, zbog loše financijske situacije, užurbanog načina života, ali i nedostatka vremena sve manje žena izradu svoje frizure prepušta u stručne ruke. Zbog čega je to tako, mnogi frizeri žele otkriti.
Kako bi odgovorili na navedeno pitanje, istražili smo navedenu temu te dobili odgovore:
- Ne stižem ići kod frizera. Puno mi je lakše oprati kosu doma, osušiti i za pola sata sam gotova s frizurom.
- Iako želim ići kod frizera, zbog svih obaveza koje imam jednostavno ne stižem dovoljno vremena posvetiti održavanju frizure.
- Vrlo dobro znam kako se frizura koju sama napravim i ona koju mi naprave frizeri neusporediva, zbog loše financijske situacije jednostavno kod frizera idem samo dva puta godišnje.
- Teško mi je naći frizera koji će mi napraviti ono što želim.
Nakon što smo dobili odgovore zašto žene ne odlaze kod frizera te gdje je nestala kultura odlaska na frizure ostaje nam još jedino vratiti žene u frizerske stolice. Ali kako odabrati frizera?
Odaberite nekog s iskustvom jer je iskustvo vrlo važno. Frizura je ogledalo osobe i stoga ju nije potrebno zanemarivati. Iako Vam vrlo često nedostatatak financija onemogućuje odlazak frizera prepustite se frizerima barem nekoliko puta godišnje. Vjerujte, to je vrijeme samo za Vas i sigurno ćete se nakon vremena provedenog u frizerskom salonu osjećati bolje i ljepše. A žena se mora osjećati dobro kako bi mogla odrađivati sve obaveze koje ima.
Kako bi Vam olakšali potragu gdje provesti vrijeme samo za sebe uputit ćemo Vas u frizerski salon Jasna koji je frizerski salon s tradicijom. Već 40 godina posluju na sadašnjoj u središtu Zagreba. U salonu rade iskusni, kreativni i profesionalni frizeri. Obratite im se s povjerenjem i za samo par sati imajte frizuru po svojoj želji. Svojim individualnim pristupom pokazuju kako ljepota nije dar, već izbor svakog klijenta.